Inauguració d'ArtecaUPC amb l'obra de Carme Capdevila

08/02/2023

Serà el 15 de febrer a les 12 h a la cafeteria del Vèrtex, on la Carme Capdevila i Tudó, companya de gestió acadèmica de l'FME, ha tingut exposada la seva obra i amb la qual es presentarà aquesta iniciativa artística vinculada a UPCArts.

Inauguració del servei d'Arteca UPC amb la presència de l'artista Perico Pastor.

Guspires de llum i sal

Sota aquest títol, la Carme Capdevila i Tudó (Tarragona 1959), companya del PAS de gestió acadèmica de l'FME, ha exposat la seva obra, inspirada del mar, des del juliol de 2022 fins al 15 de febrer de 2023 a la cafeteria del Vèrtex del Campus Nord. Més informació sobre l'exposició de Carme Capdevila a l'enllaç web.

Prendrà el relleu les aquarel·les de Didac Ferrer, cap del Gabinet d'Innovació i Comunitat.

ArtecaUPC

Un servei d’exposició i préstec gratuït d’obres d’art creades per artistes que formen o han format part de la comunitat UPC (estudiantat, alumni, personal docent i PAS).
Impulsat des del projecte UPCARTS i apadrinat per l’artista Perico Pastor, ARTECA UPC s’adreça a les persones de la comunitat amb talent artístic que volen que la seva obra es pugui exposar a un espai de la UPC i que alguna de les seves creacions formin part del Fons Artístic de la Universitat.