Sou a: Inici / notícies / Exposició de l'obra de Carme Capdevila, companya del PAS de l'FME

Exposició de l'obra de Carme Capdevila, companya del PAS de l'FME

Sota el nom de "Guspires de llum i sal", l'obra estarà exposada fins a finals de setembre al restaurant del Vèrtex de la UPC, en el marc de la iniciativa ARTeca que promou UPCArts.
Exposició de l'obra de Carme Capdevila, companya del PAS de l'FME

Guspires de llum i sal

Sota aquest títol, la Carme Capdevila i Tudó (Tarragona 1959), companya del PAS de gestió acadèmica de l'FME, exposa la seva obra inspirada del mar: Tal com ella mateixa explica en el díptic de presentació de l'exposició

"Barreja de colors, llum i sentiments que em transmet la mediterrània. El passeig per les platges del nostre litoral és un esclat d’imaginació i creativitat. Tots els materials trobats, en aquest entorn, són els que formen aquesta obra".
Els primers treballs van ser els peixos amb pals erosionats trobats a les cales del Baix Empordà, sense manipular. A poc a poc vaig afegir el ferro rovellat pel mar, un element més agressiu que em va fer descobrir colors que acompanyats amb el blanc i diversos tons de blaus conformaven una bona composició, recordant la casa de la mediterrània. No fa molt he introduït a l'obra les conquilles de les sípies. Un element nou trobat a les platges del Garraf. Tot un descobriment.

L'obra de la Carme estarà exposada fins a finals de setembre al restaurant del Vèrtex de la UPC, en el marc de la iniciativa Arteca que promou UPCArts.

Arteca UPC, què és?

Un servei d’exposició i préstec gratuït d’obres d’art creades per artistes que formen o han format part de la comunitat UPC (estudiantat, alumni, personal docent i PAS).
Impulsat des del projecte UPCARTS i apadrinat per l’artista Perico Pastor, ARTECA UPC s’adreça a les persones de la comunitat amb talent artístic que volen que la seva obra es pugui exposar a un espai de la UPC i que alguna de les seves creacions formin part del Fons Artístic de la Universitat.