Exposició de l'obra de Carme Capdevila, companya del PAS de l'FME

Sota el nom de "Guspires de llum i sal", l'obra estarà exposada fins a finals de setembre al restaurant del Vèrtex de la UPC, en el marc de la iniciativa ARTeca que promou UPCArts.

Guspires de llum i sal

Sota aquest títol, la Carme Capdevila i Tudó (Tarragona 1959), companya del PAS de gestió acadèmica de l'FME, exposa la seva obra inspirada del mar: Tal com ella mateixa explica en el díptic de presentació de l'exposició

"Barreja de colors, llum i sentiments que em transmet la Mediterrània. El passeig per les platges del nostre litoral és un esclat d’imaginació i creativitat. Tots els materials trobats, en aquest entorn, són els que formen aquesta obra".
Els primers treballs van ser els peixos amb pals erosionats trobats a les cales del Baix Empordà, sense manipular. A poc a poc vaig afegir el ferro rovellat pel mar, un element més agressiu que em va fer descobrir colors que acompanyats amb el blanc i diversos tons de blaus conformaven una bona composició, recordant la casa de la Mediterrània. No fa molt he introduït a l'obra les conquilles de les sípies. Un element nou trobat a les platges del Garraf. Tot un descobriment.

L'obra de la Carme estarà exposada fins a finals de setembre al restaurant del Vèrtex de la UPC, en el marc de la iniciativa Arteca que promou UPCArts.

ArtecaUPC, què és?

Un servei d’exposició i préstec gratuït d’obres d’art creades per artistes que formen o han format part de la comunitat UPC (estudiantat, alumni, personal docent i PAS).
Impulsat des del projecte UPCARTS i apadrinat per l’artista Perico Pastor, ARTECA UPC s’adreça a les persones de la comunitat amb talent artístic que volen que la seva obra es pugui exposar a un espai de la UPC i que alguna de les seves creacions formin part del Fons Artístic de la Universitat.