Gravació, fotos i presentació de la lliçó inaugural del curs FME 2023-2024 - Acte de reconeixement degans FME

Va tenir lloc dimecres 11 d'octubre a les 12h30 amb la sala d'actes de l'FME plena de gom a gom.

Acte d'inici de curs FME 2023-2024 - Reconeixement als 3 degans de l'FME

Enguany, l'acte d'inici de curs va ser diferent, centrat en el reconeixement i agraïment cap als 3 ex-degans de la Facultat (Joan Solà-Morales, Pere Pascual i Jordi Quer) que s’han jubilat recentment.
En el decurs de la jornada també va haver-hi reconeixements a membres de PDI i PAS vinculats a la Facultat. La cloenda va ser a càrrec de Daniel Crespo, rector de la UPC, i es va comptar amb la participació del Cor Ol·lari de la Facultat cantat l'himne universitari Gaudeamus.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gravació de l'acte (Canal Youtube FME)