Comunicat FME respecte del COVID-19 (8 de maig de 2020)

Nota del degà de l'FME, Jaume Franch, enviada a tota la comunitat FME (estudiantat, professorat i PAS) el passat divendres 8 de maig.

Nou comunicat FME respecte del COVID-19, 8 de maig de 2020

Benvolgut professorat, PAS i estudiantat de l’FME,

Un cop més espero trobar-vos en bon estat de salut i agraïr a tothom els esforços que esteu fent per donar el màxim de vosaltres mateixos en les condicions que ens trobem.

Us escric per informar-vos de les darreres novetats de cara al final de curs:

- En primer lloc, ahir es va publicar una resolució del Rector de la UPC en la qual s’estableixen els Criteris Acadèmics per tal de finalitzar el curs acadèmic 2019/20 i l’inici del següent. Entre aquests criteris acadèmics cal remarcar els següents:

• Es manté l’inici del curs vinent en les dates previstes.
  • La possibilitat de realitzar defenses de TFG/TFM del curs actual fins a 30 de novembre.
  • Els centres planificaran les activitats docents del curs 2020/21 amb la previsió que algunes s’hagin de realitzar en mode no presencial.
  • S’amplien en dos quadrimestres els terminis per aplicar les normatives de desvinculament.

- En segon lloc, el Consell de Direcció de la UPC està treballant en un pla de desconfinament que s’aprovarà en el Consell de Govern del proper dijous 14 de maig. Aquest pla estarà adaptat a les Fases fetes públiques per l’estat espanyol i regularà quan i com es podrà a tornar a fer activitat presencial.

- Us adjunto un document sobre com s’ha de fer lavaluació online a l’FME. Aquest document és un resum de les indicacions publicades pel Consell de Direcció de la UPC el 14 d’abril a 1 i 2. Siusplau, llegiu-lo amb atenció de cara als exàmens finals. En aquest sentit, recordeu que la Junta de Facultat de l’FME va modificar els calendaris dels esmentats exàmens. Podeu consultar el nou calendari acadèmic i el calendari d’exàmens.

- Informar-vos també que des de l’equip deganal estem treballant ja en el proper curs acadèmic tenint en compte totes les eventualitats i, per aquest motiu, endarrerirem l’actualització de les guies docents unes setmanes respecte del calendari habitual.

- Finalment, informar-vos també que l'empresa Wiris ha posat a disposició de les institucions educatives el seu producte Mathtype per Google Docs, de manera gratuïta fins el proper 1 d'agost. Ja s'ha habilitat pels dominis @upc.edu (PDI/PAS) i @estudiantat.upc.edu (estudiants), i per tant podeu instal·lar-lo i utilitzar-lo si ho considereu necessari.

Desitjant que continueu bé de salut, aprofito l’avinentesa per saludar-vos ben cordialment,

Jaume Franch

Degà FME