Celebració del Dia Internacional de la Nena i la Dona a la Ciència a la UPC: acció conjunta "Dones Visionàries"

L'Anna de Mier, cap d'estudis del grau en Matemàtiques i responsable d’igualtat de l'FME, presenta Grace Murray Hopper, creadora del llenguatge de programació universal COBOL.

La UPC organitza i se suma a diferents iniciatives per visibilitzar el talent femení, amb motiu del Dia de la Dona i la Nena en la Ciència, que es commemora l’11 de febrer.

Una de les iniciatives, impulsades des de l'Oficina d'Igualtat de la UPC és la campanya "Dones Visionàries"  una acció conjunta de tots els centres i facultats de la UPC en la qual s'identifiquen diferents referents de dones científiques a través de la gravació d'uns vídeos breus- "clips".

La participació de l'FME ha estat a través de la professora Anna de Mier, cap d'estudis del grau en Matemàtiques i responsable d’igualtat de l'FME, que presenta Grace Murray Hopper, creadora del llenguatge de programació universal  COBOL. Clip FME (penjat al Canal YouTube FME)

Podeu veure aquí tots els "Clips" d'aquests Dones Visionàries, protagonitzades per professores i responsables d'Igualtat de totes les escoles i facultats UPC.

Més informació sobre iniciatives FME al voltant del dia 11 de febrer #DiaDonaiNenaCiencia:

#mésDonesUPC #WomenInScience #50anysUPC#11F #DiaDonaiNenaCiencia