Dues accions" Florence Nightingale" amb la professora Lupe Gómez (UPC) com a protagonista

Les dues s'emmarquen dins dels actes de celebració de l'11 de febrer, Dia Internacional de la Nena i la Dona en la Ciència: la" gimkhana Florence Nightingale" organitzada per la Universidad Carlos III de Madrid i una conferència impulsada per la Sociedad Española de Bioestadística.

Dues accions" Florence Nightingale" amb la professora Lupe Gómez (FME-UPC) com a protagonista - #CursNightingaleFME  #11F -

Les dues s'emmarquen dins dels actes de celebració de l'11 de febrer, Dia Internacional de la Nena i la Dona en la Ciència: Per una banda, la Gimkana Florence Nightingale adreçada a centres de secundària organitzada per la Universidad Carlos III de Madrid, que tindrà lloc el mateix dia 11 de febrer. En aquesta activitat, la professora Lupe Gómez impartirà la xerrada "Florence Nightingale: la visualización de los datos para cambiar la sociedad”.

I per l'altra, una conferència impulsada per la Sociedad Española de Bioestadística que tindrà lloc divendres 12 de febrer a les 16 h en format telemàtic (registre gratuït) que portarà per títol "Florence Nightingale: A role model in the XXIst century".