A punt per conèixer el veredicte del 17è Premi Poincaré al millor TR en Matemàtiques

La trobada serà virtual, via google meet, dilluns 29 de juny a les 16 h. Alumnat participant, tutors i tutores hi són convidats, enguany amb l'al·licient de veure anteriors treballs guanyadors publicats a la revista TEMat.

Acte de lliurament del 17è Premi Poincaré 2020 al millor TR en Matemàtiques del curs 2019-2020

En un curs acadèmic estrany i del tot excepcional, podem estar molt satisfets del nombre de participants i també de la qualitat dels treballs presentats. Aquestes són les dades de l'edició d'enguany:

• Alumnes inscrits:       74 (nois 43 noies 31)
  • Treballs presentats:    65
  • Tutors/es:                  61
  • Centres docents:        61
  • Poblacions:                42
  • Curiositats:                Hi ha un alumne que ha presentat 2 treballs (les bases no ho impedeixen). Hi ha dos alumnes de fora de Catalunya: Méntrida (Toledo)

La sessió tindrà lloc el proper dilluns 29 de juny a les 16 h via Hangouts Meet de G Suite, aquest serà l’enllaçhttps://meet.google.com/wme-fvvz-nvf

L’acte serà breu, es llegirà el veredicte del jurat i no es faran les presentacions dels treballs guanyadors, atesa la dificultat que comporta. Tanmateix, es demanarà l’alumnat guanyador dels 3 primers premis que pugui expressar el seu agraïment i contestar a breus preguntes del jurat sobre el treball. Alumnat participant, tutors i tutores hi són convidats,

Seguint l'exemple del Pau Redón i del Pablo Nicolás (estudiants actuals del grau en Matemàtiques de l'FME)

Ambdós van participar i guanyar en anteriors edicions del Poincaré i ara han vist com l'adaptació dels seus treballs han estat publicats a la revista TEMat, la revista electrònica d'articles divulgatius escrits per estudiantat de matemàtiques d'arreu de l'Estat Espanyol, promoguda per l'Asociación Nacional de Estudiantes de Matemáticas (ANEM).

Els dos ens han volgut deixar el seu testimoni gravat sobre l'experiència d'haver participat al Premi Poincaré: