A l'FME, habilitem la sala Pi com a espai de lactància

És una de les iniciatives de conciliació de vida familiar i laboral recollides en la crida participativa #1000raonsUPC que es va fer a l'edifici U-FME amb motiu del 8M.

En la línia d'anar fent passos per aconseguir que a l'FME es fomenti una situació d'igualtat entre homes i dones, s'han començat a implementar petites accions en l'àmbit de l'edifici U que s'aniran comunicant a mesura que es facin realitat.

Aquestes accions estan vinculades amb el recull de propostes del mural #1000raonsUPC del passat 8 de març 2023, Dia Internacional de la Dona: alguns dels suggeriments estaven relacionats amb la conciliació de la vida laboral/estudiantil: tant a escala familiar com respecte la menstruació, la condició de la dona, i també per qüestió d’horaris, organització i d’infraestructures.
I una de les primeres iniciatives ha estat habilitar un espai de lactància dins de la sala PI de l'edifici (planta baixa), per tal que les mares puguin tenir aquest àmbit reservat per a elles. I ben aviat podrà ser estrenat, ja que es dona el cas que una de les professores de la Summer School d'enguany reuneix aquest requisit i, per tant, serà la primera usuària d'aquest espai.

Més informació sobre l'acció #1000raonsUPC i les propostes recollides.