El programa de Mentories per al nou estudiantat del Grau en Matemàtiques 2018-2019 arriba amb novetats importants!

L'FME segueix apostant per aquesta iniciativa al llarg del curs 2018-2019 i com a novetat, els mentors/es que hi participin tindran reconeguts 2 ECTS.

Programa "Mentories entre iguals a l'FME"

Amb l'objectiu d'acollir els estudiants de nou ingrés del Grau en Matemàtiques, acompanyar-los en la transició Batxillerat-Universitat i facilitar la seva ràpida integració en la vida universitària, l'FME-UPC dona continuitat al programa de Mentories FME per al curs 2018-2019, en el qual estudiantat de cursos superiors fan de "mentors" a l'estudiantat de primer curs i que es planteja com a acció paral·lela a les tutories tradicionals, en les quals els "tutors" són el professor/cap d'estudis.

El projecte s'adreça a tots els nous estudiants del Grau en Matemàtiques: es convidarà tothom que hi participi i es farà convocatòria pública perquè s'assisteixi a les sessions col·lectives (que seran dues durant el primer Quadrimestre). Una vegada iniciat i presentat el programa, serà opcional si els estudiants volen continuar participant-hi.

2 ECTS per als mentors i mentores participants

Com a novetat del nou curs 2018-2019, el programa de mentories ha estat inclòs dins de les activitats de reconeixement de crèdits dels estudiants del Grau de Matemàtiques. Per tant, tothom que participi com a mentor/a podrà demanar els 2 ECTS reconeguts per aquesta activitat.

Trobareu més informació a l'enllaç: els estudiants de 3r i 4t del GM rebran una convocatòria via correu electrònic convidant-los a participar com a mentors/es: qualsevol que hi estigui interessat/da, pot enviar un e-mail a: cap.estudis.matematiques.fme@upc.edu o bé a deganat.fme@upc.edu.

Aquesta iniciativa, seguint l'estela d'altres centres docents de la UPC (la FIB n'és un molt bon exemple), s'emmarca en el Pla d'acollida i d'acció tutorial descrit en el Sistema de Garantia Interna de la Qualitat de l'FME.