30 anys de l'FME, tret de sortida de les activitats de celebració

Quedeu-vos amb dues coses: fixar a l'agenda el 30 de setembre de 2022 a partir de les 20 h al pati FME per la festa de celebració dels 30 anys i enviar un vídeo de felicitació curt i divertit, individual o en grup, amb anècdotes, records, cançons... relacionades amb la facultat al llarg d'aquestes 3 dècades d'existència.

30 anys de l'FME (1992-2022)

El passat 16 de juny, en l'acte de graduació de les promocions FME 2020 i 2021 es va donar el tret de sortida a la celebració dels 30 anys de la facultat, amb la presentació del logo commemoratiu en forma de cub elaborat en 3D per la Fundació CIM.
La comissió dels 30 anys FME, formada per membres PDI, PAS i estudiantat actual i creada arran de la crida participativa del març 2022, ja està treballant a tot gas per impulsar les activitats de celebració que es duran a terme entre el setembre i desembre 2022.
PDI i PAS de tots els temps i estudiantat actual, us demanem que vingueu amb les piles carregades al setembre, que començarem forts:
Reserveu-vos divendres 30 de setembre a partir de les 20 h per la festa  dels 30 anys, trobada lúdica i informal amb sopar, pocs parlaments i ball al pati de la Facultat, per poder-nos retrobar després de 2 anys de pandèmia i celebrar tots junts les tres dècades de vida de l'FME.
Felicita l'FME pels seus 30 anys! Crida oberta a PDI, PAS, estudiantat (d'ara i d'abans), titulats, empreses vinculades amb la Facultat... perquè ens feu arribar les vostres felicitacions informals i divertides en format audiovisual. Aprofiteu l'estiu per pensar i enviar-nos els vostres vídeos!

A l'espai web especial del 30è aniversari hi trobareu tota la informació actualitzada. To be continued, seguirem informant!