L'FME fa 30 anys! Crida a la participació per crear comissió especial per celebrar-ho.

Es proposa crear una comissió amb 2 representants de cada estament (professorat, estudiantat i PAS) per recollir idees i fer propostes.

Benvolgut professorat, PAS i estudiantat de l'FME,

Doncs si, l'FME fa 30 anys enguany. Ja han passat 30 anys des d'aquell 1992 que va començar amb els estudis de matemàtiques i els d'estadística (aquests darrers heretats de la FIB). Per celebrar-ho, volem organitzar diversos actes, però volem implicar a tothom. És per això que ens agradaria formar una petita comissió que representi a tots els estaments per recollir idees i fer propostes de les diferents activitats que es podrien organitzar.

En resum, volem 2 voluntaris de cada estament (professorat, PAS i estudiantat) per formar part de la comissió. Aquells que vulgueu col·laborar, envieu un email a deganat.fme@upc.edu abans del 25 de març.

Animeu-vos, els 30 anys de l'FME s'ho mereix!

Jaume Franch
Degà FME