Workshop McKinsey

• Workshop McKinsey
  • 2019-10-23T12:30:00+02:00
  • 2019-10-23T14:30:00+02:00
  • McKinsey és una de les empreses més importants del món en el sector de la consultoria i el data science. De fet, en el workshop us introduiran en el món de l'anàlisi de dades. Us animo molt entusiastament a participar-hi. La participació és lliure però cal registrar-se per tenir una idea del nombre d'estudiants que hi participareu.
Quan?

23/10/2019 de 12:30 a 14:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula informàtica

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper dimecres 23 d'octubre, de 12:30 a 14:30, l'empresa McKinsey farà un workshop en el qual us proposaran i podreu intentar resoldre un dels problemes reals en els quals ells hi treballen cada dia. Un cop acabada la sessió de treball, podreu intercanviar idees o senzillament parlar amb els responsables de l'empresa en una sessió de networking mentre se serveix un dinar informal.

Per registrar-vos podeu seguir l'enllaç que hi ha a l'anunci adjunt o, simplement, enviar un email a Andrés Pérez amb les vostres dades (Nom, DNI i titulació i curs que curseu):  Andres_Perez@mckinsey.com