Publicació del cens provisional al web - eleccions de renovació de la Junta de Facultat de l'FME

Es pot consultar el PDF a la Intranet.

Quan?

21/01/2021 a 13:00 fins a 22/01/2021 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

En data 21 de gener de 2021 s'ha publicat al web el cens provisional corresponent a les eleccions per a la renovació de la representació del personal docent i investigador (PDI), personal d’administració i serveis (PAS) i estudiantat a la Junta de Facultat de l’FME. Únicament hi ha els corresponents al PDI i PAS ja que, per motius en cap cas imputables a l’FME, de moment no tenim els corresponents a l’estudiantat de grau i màster. El cens provisional de l'estudiantat estarà disponible demà.

També avui, 21 de gener, s'inicia el període de reclamacions que finalitza el  27 de gener  a les 10:00 hores.