Presentació de possibles Treballs Fi de Grau (TFGs) i Treballs Fi de Màster (TFMs) a SEAT

Quan?

09/03/2016 de 13:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Aula 004 FME

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Ponent: Manuel Medina Burrull. Responsable de Distribució Cotxe Acabat de SEAT, SA.

Adreçat a: Estudiants de darrers cursos de GM, GE, MAMME i MESIO

Resum:

En Manuel Medina Burrull presentarà als estudiants de l'FME la unitat que dirigeix a SEAT (Martorell): són els encarregats de gestionar els vehicles des que surten de fàbrica fins que són carregats en camions o trens que els porten al seu destí. Han de gestionar milers de cotxes durant curts períodes de temps sobre un immens aparcament. Qualsevol petita millora en aquesta gestió acaba tenint una importància cabdal per a l'empresa. En Manuel està convençut que si un estudiant visita aquesta unitat i l'estudia, serà capaç de proposar millores en la forma en que s'estan fent les coses. De fet, tenen l'experiència positiva d'estudiants de varies facultats i escoles que han fet el seu TFG/TFM a SEAT i en tots els casos han fet aportacions que s'han transformat en millores. En particular, recentment un estudiant de l'FME, Daniel Ramon (Graduat en Matemàtiques a l'FME i actual estudiant del MESIO UPC-UB), va fer el set TFG amb ells (fent servir eines d'investigació operativa) i l'experiència va ser valorada molt positivament per l'empresa. El Daniel acompanyarà al Manuel a la presentació.

En Manuel Medina creu que l'estadística i la investigació operativa són camps que encara no han estat prou treballats a la seva unitat. Les aportacions de futurs estudiants de TFGs/TFMs en aquestes àrees poden ser molt rellevants per a ells, donades les característiques que tenen l'entrada i la sortida dels cotxes i els condicionants propis de l'objecte que es manipula (com ara les restriccions de destinació o de agrupació).