Presentació d'activitats relacionades amb les matemàtiques per a primària i secundària per al curs 2016-2017

A càrrec de vàries entitats i institucions matemàtiques. Aquestes activitats estan adreçades a alumnes d'ensenyament primari, secundari i batxillerat.

Quan?

09/06/2016 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'actes FME

iCal

El proper dia 9 de juny a la sala d'actes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), hi haurà un acte de presentació de les activitats relacionades amb les matemàtiques previstes pel proper curs. Aquestes activitats estan adreçades a alumnes d'ensenyament primari, secundari i batxillerat.

Les Institucions que presentaran les seves activitats seran: Societat Catalana de Matemàtiques, UB, UAB, UPC, FEEMCAT, ABEAM, Estalmat, etc

Hi poden assistir alumnes, professors i familiars interessats en les matemàtiques i ciències relacionades.En acabar l'acte, es farà un petit berenar.
Dades de l'esdeveniment:
Lloc: FME, c. Pau Gargallo, 5, Barcelona