Jornada Weierstrass a l'FME

Quan?

25/03/2015 de 10:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

sala d'actes FME

iCal

La Jornada Weierstrass de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC tindrà lloc dimecres 25 de març 2015 a les 10 h a la sala d'actes de l'FME.

Ponències:

10.00 h
Caminant agafats de la mà de Karl Weierstrass. Alguns conceptes d'anàlisi matemàtica.
Josep Pla i Carrera, professor emèrit del Departament de Probabilitat, Lògica i Estadística de Facultat de Matemàtiques de la UB i Magister Honoris Causa de l'FME.
Karl_Weierstrass
11.00 h
Pausa
11.15 h
De la circumferència al tor: La funció weierstrassfunction
Jordi Guàrdia i Rúbies, professor de Matemàtiques del Departament de Matemàtica Aplicada IV de la UPC.
12.15 h Lliurament premis als guanyadors del Concurs Weierstrass, activitat conjunta de l’assignatura Història de la Matemàtica i la Biblioteca FME
12.30 h Weierstrass per ell mateix: alguns trets del seu pensament matemàtic.
M. Rosa Massa Esteve, Professora de Matemàtiques del Departament de Matemàtica Aplicada I de la UPC.

Més informació: