Curs 'Matemàtiques visibles i ocultes en un món tecnològic'

Quan?

29/06/2015 a 10:00 fins a 24/07/2015 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aula PC2 - PC1

iCal

L'FME participa de nou en la 6a edició del Campus Científic d'Estiu UPC amb el taller ‘Matemàtiques visibles i ocultes en el món tecnològic’ amb l’objectiu de mostrar que les matemàtiques estan presents en, pràcticament, totes les activitats i fenòmens de la vida diària. Es treballarà sobre quatre temes que serviran per mostrar com, en diferents situacions, els conceptes i els models matemàtics ajuden a entendre el funcionament dels fenòmens del món físic.

S'organitzen en grups de set, que vénen d'arreu de l'estat. Cada grup hi està una setmana. Les dues primeres setmanes són estudiants de 1r de batxillerat, les dues darreres de 4t d'ESO.

Dates:
del 29 de juny al 24 de juliol
Horari: tres hores cada matí de dilluns a dijous, els dilluns de 11 a 14, els altres dies de 9 a 12 a l'aula PC2/PC1 de l'FME.
Els divendres fan una sessió interna fora de la facultat.

Els professors que imparteixen les classes són Jaume Soler (MA II) i Sara Fontdecaba (DEIO).

Més informació del Campus aquí. Icona_nova finestra