Conferència "Estadística i anàlisi de l’esport: noves oportunitats en el món professional" organitzada per la Societat Catalana d'Estadística

Quan?

09/03/2017 de 18:00 a 19:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'actes FME

Xerrada a càrrec de:

Javier Peña López: Director del Centre d’Estudis en l’Esport i Activitat Fisica (CEEAF), professor del grau de CAFE i membre del grup d’Investigació del rendiment esportiu de la Universitat de Vic. Entrenador, assistent i preparador físic de diversos equips i esportistes des de 1995. Investigador de l’entrenament dels esports d’equip i anàlisi de l’esport.

Martí Casals Toquero: Expert en bioestadística i investigador al Servei d’Epidemiologia de l’Agència de Salut Pública de Barcelona. Professor associat de bioestadística a la Facultat de Ciències de la Salut de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Col·labora com a  expert en bioestadística externa i col·labora com analista extern en un equip NBA. Doctor en Estadística. Especialitzat en l’ús de mètodes estadístics en casos epidemiològics, de salut pública i la medicina. Autor de diversos treballs en anàlisi dels esports, la medicina esportiva i anàlisi de rendiment esportiu.

És un acte divulgatiu per donar a coneixer les aplicadions de l'estadística en el àmbit de l'esport per estudiants de grau.