Celebració del Dijous Gras a l'FME amb la Colla Castellera dels Arreplegats de la Zona Universitària

Quan?

27/02/2019 de 13:00 a 16:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Pati de l'FME

iCal

Celebració del Dijous Gras amb la Colla Castellera dels Arreplegats de la Zona Universitària
dimarts 26 de febrer un assaig de castells a la Facultat de Matemàtiques i Estadística i el dimecres 27 un dinar de "Dijous Gras".
DIMARTS 26:
14h a 16h: Assaig general amb tota la colla
DIMECRES 27:
13:00h-16h Servir dinar: Botifarra d'ou (menjar tradicional del Dijous Gras, que és el dia següent), pa amb tomàquet i calçotspreus populars.
Paral·lelament al dinar:
13:30h a 16h: Taller de castells i assaig: Explicació de com es fa un castell i demostració i pràctica dels passos per pujar. Destinat a estudiants que vulguin conèixer o provar l'activitat dels castells per primera vegada. Als estudiants que vulguessin aprendre a fer castells els deixaríem faixes.