19è Campionat escolar Aualé

Quan?

26/05/2018 de 10:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Aules 101,102 i 103 FME

1)  19è Campionat Escolar d'Aualè

En Xavier Bonet ens ha fet arribar la informació que des de fa molts anys s’organitza un campionat escolar d'aualè amb el suport de la Facultat de Matemàtiques      i      Estadística      de      la      UPC.

Tenen un blog http://aualecat.blogspot.com.es/ on es poden veure fotos i resultats de les edicions anteriors. Actualment estan participant escoles d'Andorra i de Barcelona.

El  19è Campionat  tindrà lloc el  Dissabte 26 de maig de 2018 INSCRIPCIÓ: Gratuïta

Lloc: Facultat de Matemàtiques i Estadística UPC       C/ Pau Gargallo, 14                                                                  08028 BARCELONA

EDATS: des de 4t de Primària fins a 2n d'ESO HORARI:

• 8.30 h arribada i inscripció de les persones participants
  • 9.00 h presentació i distribució de les persones participants
  • 9.15 h començament de la primera ronda de partides
  • Cap a les 11.00 h aproximadament s'ofereix un petit pica pica sense aturar el campionat
    • a les 13.00 h aprox. lliurament de premis

PREMIS: A cada participant se li dóna un petit joc d'obsequi i un diploma de participació. El 2n i 3r classificats tenen un diploma diferent que acredita la seva posició final en el campionat. El 1r classificat rep una placa que l'acredita com a guanyador del campionat.