Botifarrada Pi a l'FME

La celebració del dia PI a l'FME per part de l'estudiantat.

Quan?

16/03/2018 de 14:00 a 15:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Pati FME

iCal

La setmana vinent ens arriba el "Pi Day" (3-14), celebració que els darrers any està prenent molta volada arreu: La idea original, pel que se sap, va ser de Larry Shaw, un físic nord-americà al qual el 1988 se li va ocórrer celebrar el dia del nombre π el 14 de març,(els americans escriuen 3/14). i el congrés de EUA el 2009 va declarar oficialment que aquest dia, el 14 de març, com a Dia Internacional de π. Des de llavors, cada any més i més gent s'uneix a celebrar aquest dia per, amb π com a amfitrió, preparar i gaudir de les matemàtiques.

L'estudiantat de l'FME ja fa anys que celebra aquesta data amb la Botifarrada π-epsilon al pati de la Facultat: a partir de les 14 h començarà l'activitat, consistent en dinar a base de botifarra amb acompanyament, i normalment s'aprofita per donar a conèixer el nou model de samarreta de l'FME d'enguany.