Estudiants que continuen estudis (GRAU I MÀSTER)

Matrícula - Estudiants que continuen estudis

ATENCIÓ:

• TFG/TFM: Per poder matricular és obligatori tenir el treball inscrit a la Intranet de l’FME una setmana abans de la matrícula, com a molt tard. Mes informació (https://fme.upc.edu/ca/curs-actual/projectes-1)
  • PAGAMENTS DOMICILIATS O FRACCIONATS: Si no heu domiciliat el pagament de matrícules anteriors haureu de tramitar l'Ordre SEPA signada pel titular del compte i l’estudiant.(https://www.upc.edu/sga/ca/matricula/pagament-de-la-matricula/sepa-iban-ordre-de-domiciliacio)
  • Si voleu incloure a la vostra matrícula assignatures no presents per restriccions de pla d’estudis o d’expedient, heu de fer la sol·licitud en el termini establert pel període previ a la matrícula. En cas contrari heu de matricular les que tingueu al potencial i demanar modificació (ho podeu fer just després). Molt probablement la resolució serà posterior a l'inici de les classes.
La matrícula es fa mitjançant l'e-Secretaria.
Dates i horari de matrícula

Horaris de suport

Termini tràmits previs a la matrícula Recollida de carpeta

De l'1 de setembre a les 9.00h

al 3 de setembre a les 13.00h

e-Secretaria

1, 2 i 3 de setembre
d' 11.00h a 13.00h

• Telefònic:

secretaria.fme@upc.edu

de l'1 al 15 de juliol
Sol·licituds e-Secretaria

NOVETAT: Els estudiants del Grau en Matemàtiques que vulguin matricular

assignatures optatives dels Graus en Estadística o Ciència i Enginyeria de Dades ho han de sol·licitar en

aquest termini (Opció "Poder matricular assignatures") veure Guia Assignatures

A partir de l'1 d'octubre
a consergeria

de 8.00h a 20.00h.

Després de la matrícula

• Recollir la carpeta UPC

A partir del dia 28 de setembre, si la matrícula ha estat formalitzada, es podrà passar a recollir la carpeta UPC a la consergeria de l'FME.

• Carnet UPC

Els estudiants de nou ingrés a l'FME podran recollir el carnet UPC del 28 de setembre al 9 d'octubre de 2020. El punt de recollida es situa a l'ETSEIB (planta 0) i és necessari demanar cita prèvia amb antelació. Per més informació sobre com tramitar el carnet UPC consulteu el següent enllaç.