Jornades FME-Món Laboral 2015

La Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC organitza les VI Jornades FME-Món Laboral, el marc idoni perquè l'estudiantat de darrers cursos estableixi el primer contacte amb el món professional. S'han programat xerrades, sessions d'orientació professional i la jornada FME- Empresa i la Jornada MESIO I+D (antiga Jornada Met-MEIO), una oportunitat per conèixer de prop possibles ofertes d'empreses i recollir idees per als Treballs Finals de Màster.

• "Prepara't per al Fòrum de l'FME": Sessió d'orientació professional adreçada a l'estudiantat a càrrec d'UPC Alumni 21 d'abril de 15-17 h Aula PC1. Saps com redactar el CV de forma eficaç i atractiva? I com presentar-te a les empreses del Fòrum? Tens el teu perfil activat a LinkedIn? Apunta't a la sessió i t'ho expliquem. I no t'oblidis de portar el teu CV! Inscripció on line
     A la Biblioteca de l'FME trobareu un recull de llibres relacionats amb aquesta temàtica.

• Què fa un titulat FME al món laboral? - 22 d'abril 2015 a les 12.15 h: Titulats i titulades de l'FME parlen de la pròpia experiència laboral:
Xevi Roca - Llicenciat en Matemàtiques i doctor (UPC). Post doc al MIT. Actualment investigador a BSC.
Antoni Sureda-Gomila - Llicenciat en Matemàtiques (UPC) i doctor en Finances (UPF). Actualment Credit Risk Modeler a La Caixa  .
Jose Barrera - Titulat del MEIO. Actualment al  Centre for Research in Environmental Epidemiology (CREAL)
Cándido Garcia- Llicenciat en Matemàtiques (UPC), actualment gerent de Deloitte.

Jornades FME-Empresa - 29 d'abril 2015 matí i 13 de maig 2015 tarda.

El dia 29 d'abril al matí, celebrarem el FÒRUM FME-EMPRESA: presentacions breus per part de diverses empreses i lliurament de currículums.

El dia 13 de maig a la tarda, celebrarem les Jornades I+D MESIO UPC-UB: les empreses i les entitats podran donar a conèixer els seus propis projectes d’I+D als nostres estudiants del Màster Interuniversitari d’Estadística i Investigació Operativa UPC-UB (MESIO) i oferir-los la possibilitat de participar en ells mitjançant un treball final de màster (TFM). La sessió consisteix en una breu presentació de cada projecte i en l'exposició de pòsters sobre els projectes presentats.

Informació d'interès per a les empreses participants