XIV Summer School MESIO UPC-UB: inscripcions obertes a partir del 5 de maig.

16/05/2021

L'edició d'enguany de la Summer School la conformen 8 cursos sobre temes d'actualitat relacionats amb l'estadística, la investigació d’operacions, anàlisi de dades, programació, visualització de dades, etc

XIV Summer School MESIO UPC-UB: inscripcions obertes a partir del 5 de maig.

Aquesta 14a edició de la Summer School MESIO UPC-UB té una durada de dues setmanes i es proposen vuit cursos. És una oportunitat d’augmentar coneixements sobre temes d’actualitat relacionats amb estadístiques, investigació d’operacions, anàlisi de dades, programació, visualització de dades, etc. amb preus especials per a estudiantat UPC i UB i molt especialment per l'estudiantat del MESIO UPC-UB.

Com a novetats de la present edició, volem assenyalar dos aspectes:

• A excepció d’un curs, la resta es podran seguir de manera presencial (si les condicions sanitàries ho permeten) o per streaming. El preu és el mateix per a les dues opcions.

• Els estudiants del MESIO UPC-UB  podran convalidar tres cursos aprovats de la Summer per una assignatura optativa (5 ECTS), però també serà possible convalidar dues assignatures de la Summer aprovades per 3 ECTS. Aquesta última opció és nova i és especialment útil per a estudiantat que ha seguit assignatures d'altres màsters.

La inscripció comença el 5 de maig. Tota la informació sobre els cursos al web de la Summer School UPC-UB: