XIII Concurs Student d'Estadística Aplicada

Podran optar al concurs tots els estudiants de grau o de màster que estiguin matriculats en el curs acadèmic 2014-2015 en qualsevol universitat de l'Estat Espanyol. Data límit per enviar els treballs és el 6 de Setembre de 2015

El Servei d'Estadística Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona té el plaer d'anunciar-vos la propera edició del XIII Concurs STUDENT d'Estadística Aplicada. Informació del concurs.

Mitjançant aquest concurs, el Servei d'Estadística Aplicada juntament amb l'Institut d'Estadística de Catalunya volen potenciar l'esperit de recerca i el gust per l'Estadística Aplicada en els estudiants de les universitats de l'estat espanyol, així com donar a conèixer el paper destacat que té l'Estadística en l'obtenció de nous coneixements, tant a la comunitat universitària com a la societat en general.

Els aspirants presentaran una anàlisi d'un conjunt de dades, emmarcat en un problema real, per al qual proposaran una solució. La base de dades així com el contingut del treball seran inèdits i de temàtica lliure.

S'atorgaran tres premis:
    Premi Idescat al millor treball de màster: dotació econòmica de 500 €
    Premi SEA al millor treball de grau: dotació econòmica de 500 €
    Premi Almirall al millor treball en bioestadística: dotació econòmica de 500 €
    Tots els guanyadors tindran durant un any la quota gratuïta de soci/a a la Societat Catalana d'Estadística

Data límit per enviar els treballs: 6 de Setembre de 2015

Lliurament de premis: Dia de l'Estadística a Catalunya.