Cicle "Xerrades Panoràmiques" organitzades per l'IMTech

Cicle de conferències sobre temes de recerca d'actualitat adreçades a estudiants i joves investigadors. Aneu reservant dates a l'agenda!

L'Institut de Matemàtiques IMTech, amb seu a l'FME organitza per aquest 2Q 2022 un cicle de Xerrades Panoràmiques adreçades a estudiants de màster i últims cursos de grau i joves investigadors amb l'objectiu de presentar temes de recerca d'actualitat.

Activitat Presencial a la Facultat de Matemàtiques i Estadística

Conferències programades:

• 23 febrer a les 13:00. Sala d'actes de l'FME. Xavier Cabré (UPC). EDPs: una equació de la calor demostra la conjectura de Poincaré.
  • 16 març a les 12:15. Sala d'actes de l'FME. Tere M. Seara (UPC). Sistemes Dinàmics.
  • 20 abril. Marino Arroyo (UPC). Modelització matemàtica i Computacional per a sistemes mecànics i biològic.
  • 18 maig. Sebastià Xambó (UPC). A la recerca de models efectius de la Intel·ligència: Hi tenen encara un paper les Matemàtiques?.

Més informació al web de l'IMTech.