Xerrada "Hilbert versus Euclides", a càrrec de Josep Pla i Carrera

Presentació del darrer llibre d'història de la Matemàtica de Josep Pla de manera distesa, tot esmorzant. Serà el 9 de maig de 9 a 10 h (horari assignatura Ha de la Matemàtica del GM) a la sala de juntes de l'FME.

Esmorzar amb Josep Pla: "Hilbert versus Euclides"

Serà dijous 9 de maig a les 9 h a la sala de juntes de l'FME. Se servirà esmorzar ( a partir de les 8h45)

Presentació del llibre "Hilbert vs Euclides: reflexions sobre els Elements, llibres I, II, III, IV, V i VI", el nou volum d'Història de la Matemàtica escrit per Josep Pla i Carrera, professor emèrit de la Universitat de Barcelona i Magister Honoris Causa per l'FME.

Aquesta presentació, encaixada dins l'horari de l'assignatura optativa del GM "Història de la Matemàtica", està adreçada a tothom, professorat i estudiantat, i té com a l'objectiu presentar aquest nou volum del llibre (l'any passat ja es va presentar el volum anterior a l'FME) i aprofitar l'ocasió per per poder parlar sobre història de la Matemàtica de manera distesa i informal amb el professor Josep Pla.