Apunta't al ReTornA, el programa on els estudiants de l'FME fan d'ambaixadors als centres on van estudiar.

09/10/2024

Es torna a obrir convocatòria per participar en aquesta iniciativa diferent per a apropar les matemàtiques i donar a conèixer l'FME.

Voleu Re-Tornar al centre on vau estudiar i mostrar el que esteu aprenent a l'FME?

El passat curs 2023-2024 es va iniciar el programa ReTornA i se'n va fer la prova pilot: 5 estudiants de l'FME van retornar als instituts a fer un taller/sessió sobre matemàtiques. L'experiència va ser tan enriquidora, per tots els protagonistes (estudiants FME, alumnat i professorat de secundària i batxillerat), que enguany la volem repetir: convidem tot l'estudiantat de l'FME que s'animi i participi en el programa!

Per a més informació, cliqueu aquí. I per participar en el programa, empleneu aquest formulari.
El programa ReTornA és una iniciativa de promoció d'estudis que va iniciar-se el curs passat, on es convida l'estudiantat de l'FME a tornar al centre on ha cursat la primària/ESO/Batxillerat a "ReTornar" l’ajuda i guia que va rebre aportant el teu granet de sorra.

Els objectius del programa són:

• Apropar les matemàtiques i l'estadística als alumnes de les etapes d’educació primària, secundària i batxillerat.
  • Animar, especialment el públic femení, a cursar els estudis de matemàtiques i estadística o a començar a introduir-se en aquests mons de la mà de referents actuals de la diversitat de l'alumnat.
  • Implicar estudiants de la Facultat en la promoció dels estudis.
  • Donar a conèixer totes les activitats (tant universitàries com adreçades a la secundària) que es desenvolupen a l'FME.
  • Aportar dinàmiques i idees d’activitats al professorat motivat.