VII Premis de Teatre Universitari de Barcelona amb la participació dels FEM TEATRE FME

21/05/2019

Doble representació FME: a través de l'obra "Pollos sin cabeza" I també amb algunes integrants del grup "Inflamables teatre" que presentaran l'obra "Un dios salvaje", de Yasmina Reza aquest divendres 24 de maig a les 19h30 sala d'actes FME... Us la perdreu?

Ens fem ressò dels VII Premis de Teatre Universitari de Barcelona, que tenen lloc del 14 al 31 de maig amb la participació, entre d'altres, dels grups de teatre de la UPC: Fem Teatre FME, Utopia Teatre, La Coquera Teatro. https://www.upc.edu/…/vii-premis-de-teatre-universitari-de-…
Si voleu veure alguna de les obres que es presenten al concurs, us fem un suggeriment: 24/05, a les 19:30 h: Un dios salvaje, de Yasmina Reza - Inflamables Teatre a la sala d'actes de la FME. Hi trobareu cares conegudes...!!

La gala del lliurament de premis serà el divendres 31 a la tarda a la sala d'actes de l'EPSEB. Molta merda per als actors i actrius de l'FME!