Vermut ReTornA: valoració de l’experiència i impuls per l’any vinent

Voleu saber què ens expliquen els estudiants FME que han TORNAT als seus instituts a fer una activitat de matemàtiques? Reserveu-vos el dijous 16 de maig de 13h30 a 14h30!

Enguany l’FME ha impulsat el projecte de promoció d’estudis ReTornA: aprofitar la proximitat i el vincle de l'estudiantat de l'FME amb la seva antiga escola/institut perquè vagin a presentar un tema de l'àmbit de les matemàtiques que sigui del seu interès. I és que els millors prescriptors dels estudis FME és el mateix estudiantat de la Facultat!

Al llarg del 2Q d’aquest curs s’ha fet la prova pilot del programa i tenim l’experiència de 6 estudiants que han Retornat als seus centres. I volem que ens ho expliquin!

Amb el triple objectiu de presentar l’experiència viscuda pels estudiants, animar a la participació de cara l’any vinent i també per donar rellevància a la didàctica i a l’ensenyament a secundària com a sortida laboral, us convidem a aquest Vermut ReTornA, que tindrà lloc dijous 16 de maig a les 13h30 a l’aula S03. (hi haurà aperitiu!).

Programa de la sessió

1 - Presentació breu (5’) de l’experiència per part dels 6 estudiants participants de la fase pilot.

2- Participació d’Eulàlia Tramuns, matemàtica FME (1a promoció), amb experiència com a professora de secundària i actualment docent de didàctica de la Matemàtica de la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona. També és formadora de docents i la seva especialitat són les matemàtiques amb origami.

3- Recollir valoracions de les persones assistents i futures candidatures per al nou curs, per poder iniciar el programa durant el primer trimestre del curs 2024-2025.