Veniu a participar a la foto matemàtica Math Remix Challenge 2024!

És un repte per celebrar el Dia Internacional de les Matemàtiques pel pròxim 14 de març, acció impulsada per la Delegació d'estudiants i la Biblioteca de l'FME: el 26 de febrer a les 11 h tothom al pati per la foto!

Des de la Biblioteca FME i la DAFME ens agradaria organitzar una foto matemàtica per participar en la Math Remix Challenge 2024.

I la proposta és generar una representació humana del Teorema dels quatre colors. Aquest problema consisteix a pintar un mapa fent ús de quatre colors i mantenint sempre la norma que dues regions veïnes no poder ser pintades del mateix color.

Per fer-la possible, fem una crida a tota la comunitat FME (Estudiantat, PDI I PAS): La idea seria reunir-nos dilluns 26 de febrer a les 11:00 a les escales del pati per fer la fotografia.

Per participar hauríeu d'omplir aquest formulari. Se us assignarà el color de samarreta que haureu de dur aquell dia pel compte d'IG de @delefme.

Qualsevol dubte, ens podeu contactar sense problema al correu: delegaciofme@gmail.com

Creiem que podem passar una estona divertida i que pot quedar una fotografia molt xula. Participeu i formeu-ne part!