Una matemàtica de les primeres promocions de l'FME al capdavant de l'Institut del Teatre

Sílvia Ferrando, directora d'escena i llicenciada en Matemàtiques per l'FME-UPC serà la nova directora de l'Institut del Teatre.

Sílvia Ferrando, professora, directora d'escena, autora i intèrpret, s'ha imposat a les altres dues candidatures que s'havien presentat al concurs. El seu nomenament es farà efectiu el 5 de juliol.

Ferrando és doctora en Arts Escèniques per la Universitat Autònoma de Barcelona i llicenciada en Dramatúrgia i Direcció per l'Institut del Teatre, i en Matemàtiques per la Universitat Politècnica de Catalunya, promoció FME de l'any 200-2001.

Enhorabona i tota la sort i encerts per aquest nou repte professional!

Més informació sobre el nomenament al web del 324.