Trobada FME-UPC amb el Beijing Institute of Technology (BIT)

19/10/2023

La visita va tenir lloc el 16 d'octubre amb l'objectiu de continuar el partenariat existent amb la nostra universitat i l’exploració de noves possibilitats d’intercanvi i cooperació en l'àmbit de les Matemàtiques i l’Estadística.

La trobada amb el Beijing Institute of Technology (BIT)  organitzada pel Gabinet de relacions internacionals UPC que presideix vicerectora de Política internacional UPC, Lourdes Reig, va tenir lloc el 16 d'octubre amb l'objectiu de continuació el partenariat existent amb la nostra universitat i l’exploració de noves possibilitats d’intercanvi i cooperació en àrees de Matemàtiques i l’Estadística.

Interlocutors BIT:
Mr. Li Zhenjian, Vice President (Vicerector)
Ms. Tian Yubin, Dean, School of Mathematics and Statistics (Degana)
Ms. Jiang Wangziwei, Project Coordinator, Office of International Affairs

Ponents:
*Vicerector i coordinadora de projectes BIT: han fet una presentació sobre el BIT (dades quantitatives d'estudiantat, PDI, producció científica,...) i les seves instal·lacions.
*Degana de la facultat matemàtiques i estadística del BIT, sotsdirectors de les escoles UPC i vicedegà de relacions externes i promoció de l'FME: han fet una presentació sobre les seves respectives escoles/facultats.

Altres assistents:
Kok Wong, Responsable UPC de Projectes amb Xina,
Helena Martínez, Directora del Gabinet de Relacions Internacionals (UPC)
Mr. Peng Shaochun, Director, Analysis & Testing Center (BIT)

Objectius més concrets amb relació a l'FME:

1. Explorar la possibilitat de signar convenis:
  • Intercanvi d'estudiantat FME-BIT, principalment de grau i màster. Els màsters s'imparteixen en anglès. Hi ha grups en anglès de la majoria dels graus.
  • Possibilitat d'oferir dobles titulacions FME-BIT.
2. Col·laboracions de recerca entre PDI dels dos centres.
A fi de poder conèixer de primera mà les instal·lacions i el professorat del BIT, s'acorda estudiar una data per fer-hi una visita durant el curs actual.