Tret de sortida per l'acte graduació FME 2019!!

El liurament de diplomes als estudiants i estudiantes FME de grau, màster i doctorat del curs 2018-2019 tindrà lloc el 19 de desembre a les 18h30 a l'auditori del Vèrtex de la UPC

Acte de reconeixement de l'FME a la promoció 2019 #GraduacióFME2019

El dia 19 de desembre de 2019 a les 18h30 h tindrà lloc el lliurament de diplomes a tots els estudiants i estudiantes que han acabat els estudis de grau, màster o doctorat a l'FME durant el curs 2018/2019. L’acte es fa conjuntament per als estudis de matemàtiques i d'estadística i tindrà lloc a l'auditori del Vèrtex del Campus Nord.

Es tracta d'un acte festiu per als estudiants recentment titulats, familiars i professors per celebrar l'acabament dels estudis, en el qual es lliura un diploma de l’FME (que no té validesa legal, atès que el títol oficial l'emet el Ministeri).

Estructura de l'acte:

• Obertura de l’acte a càrrec del degà, Sr. Jaume Franch
  • Discurs del padrí d’Estadística i lliurament dels diplomes Estadística (GE, MESIO)
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Estadística.
  • Discurs del padrí de Matemàtiques i lliurament de diplomes de Matemàtiques (GM +MAMME)
  • Discurs de l’alumne/a millor expedient acadèmic estudis Mates
  • Reconeixement al professorat jubilat vinculat a l’FME.
  • Lliurament dels premis ACCENTURE als millors expedients acadèmic MESIO/GM/GE i del Premi FUNDACIÓ CELLEX /PREMI CÀTEDRA MIR-PUIG al millor  expedient  acadèmic MAMME.
  • Reconeixement a les Tesis doctorals en Matemàtiques/Estadística defensades durant el curs 2018-2019.
  • I  a més....enguany l'acte comptarà amb novetat i actuació sorpresa, fotos de grup final i brindis amb una copa de cava al vestíbul de l’auditori Vèrtex amb photocall UPC Alumni.

Confirmacions per assistir a l'acte Icona_Nou

Empleneu aquest formulari per confirmar la vostra assistència a l'acte (podeu venir acompanyats de familiars i amics). Teniu temps fins divendres 13 desembre 2019.

Els padrins

Els padrins de la promoció FME 2019 seran: pels estudis de Matemàtiques el professor Jaume Soler (Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC) i pels estudis d'Estadística el professor Jordi Castro (Departament d'Estadística i Investigació Operativa de la UPC).

Lliurament dels Premis Accenture al millor expedient del MESIO UPC-UB, del Grau d'Estadística UB-UPC i del Grau de Matemàtiques i del Premi Fundació CELLEX- Càtedra Mir-Puig al millor expedient del MAMME.

L'empresa Accenture atorga 3 premis als millors expedients acadèmics del grau en Matemàtiques, del grau en Estadística UB-UPC i del màster en Estadística i Investigació Operariva - MESIO UPC-UB. La Càtedra Mir-Puig premia el millor expedient acadèmic del màster MAMME.

NOTA: El sopar de després s'ha anul·lat.

Fotos i vídeo de l'acte de lliurament de l'any anterior: enllaç

Amb la col·laboració de: