Tornen les sessions de preparació per les 'Proves Cangur' a l'FME (adreçades a alumnat de secundària i batxillerat)

Les sessions seran en format virtual, cada dilluns de 18 a 19h30 i començaran el proper dilluns 14 de desembre de 2020.

Sessions de preparació per a les 'Proves Cangur' (curs 2020-2021)

Inici de les sessions:  dilluns 14 de desembre de 2020  nou

L'edició de les XXVI proves Cangur 2021 serà el 18 de març de 2021

Les sessions de preparació per a les proves cangur organitzades des de l'FME per aquest curs es faran en línia (via google meet).

• Dia: Tots els dilluns lectius i no festius fins a la celebració de les proves.
  • Hora: De 18 h a 19.30 h.
  • Inici: Dilluns 14 de desembre de 2020  nou
  • Lloc: aula virtual Google Meet: https://meet.google.com/pfx-cxpn-hqf (aquest enllaç es facilitarà a les persones inscrites).  nou
  • Adreçat a:  Alumnat de 4t ESO, 1r i 2n Batxillerat.
  • Professor- coordinador de les sessions: Pep Burillo

Inscripcions obertes: Enviar correu electrònic a deganat.fme@upc.edu (amb nom i cognoms, adreça correu electrònic, mòbil contacte, centre docent i nivell acadèmic)

Per a més informació: deganat.fme@upc.edu