Tornen les sessions de preparació per a les Olimpíades matemàtiques a l'FME (adreçades a alumnat de secundària i batxillerat)

23/09/2020

En format virtual, s'organitzaran en dos grups: inscripcions obertes i el primer grup (nou alumnat) començarà el proper 30 de setembre 2020.

Sessions de preparació per a la 57a Olimpíada Matemàtica (curs 2020-2021) nou

Les sessions de preparació per a l'Olimpíada organitzades des de l'FME per aquest curs es faran en línia (via google meet). El primer dia de cada sessió el telèfon 657 398691 estarà operatiu per si algú té problemes de connexió.

HI haurà dos grups:

Grup I (nou alumnat)

• Dimecres de 17 a 20 h.
  • Enllaç a la sessió: meet.google.com/oen-jktt-juo
  • Les sessions començaran el dimecres 30 de setembre 2020.
  • Professor-coordinador de les sessió: Josep Grané

Grup II (alumnat assistent d'anys anteriors)

Inscripcions: Enviar correu electrònic a deganat.fme@upc.edu (amb nom i cognoms, adreça correu electrònic, mòbil contacte, centre docent i nivell acadèmic).