Torna la Jornada Màster I+D adreçada a estudiants de màster FME

Punt de trobada d'empreses i instituts de recerca que presentaran temes interessants per TFM, la cita serà el 4 de maig a les 16 h a la sala de juntes de l'FME.

El dimecres dia 4 de 16.00 a 17.00 h a la Sala de Juntes de l'FME,  vindran empreses i instituts de recerca a presentar temes que poden donar lloc a possibles TFM.

Animem a tot l'estudiantat de màster FME (MESIO UPC_UB i MAMME) a assistir-hi, ja que els temes proposats són sempre interessants, i aquesta modalitat de TFM permet entrar en contacte amb problemes reals i interaccionar amb grups de recerca.

Un cop acabin les presentacions, hi haurà una sessió de networking i un "coffee break" per tenir oportunitat de parlar amb els ponents d'aquelles qüestions que generin interès.

Per confirmar assistència, cal enviar un email a relacions.laborals.fme@upc.edu.