Torna el "Matemàtic de la setmana" impulsat per la Biblioteca FME i l'assignatura història de la matemàtica

09/10/2019

Nova secció que podreu trobar a les xarxes socials de la Biblioteca de l'FME.

"Matemàtic de la setmana"

La Biblioteca de l'FME inicia una nova secció a les xarxes socials que de fet és una represa d'una iniciativa promoguda ja fa anys però des d'un altre enfocament i amb la participació de l'assignatura història de la matemàtica.

Objectius:
· Donar a conèixer als estudiants de l’FME els matemàtics més importants al llarg de la història.
· Augmentar la matrícula dels estudiants per l’assignatura Història de la matemàtica del 2n quadrimestre.

Cada setmana es publicarà a les xarxes el perfil d'un matemàtic o matemàtica, i des de la Facultat també en farem ressò.

S'ha creat un web com a repositori on hi haurà la col·lecció sencera dels "Matemàtics de la setmana".

Atents i atentes a les xarxes de la Biblioteca i de l'FME!