Fòrum FME-Empresa 2023, amb 33 empreses participants

Aquest dimecres 10 de maig el vestíbul de la facultat es tornarà a convertir en el punt de trobada entre empreses i estudiantat FME.

Arriba una nova edició del Fòrum FME-Empresa 2023, que tindrà lloc dimecres 10 de maig d'12 h a 15 h al vestíbul de la Facultat.

Hi participaran 33 empreses apuntades de molts sectors diferents: consultoria tecnològica i estratègica, banca i finances, educació, intel·ligència artificial, màrqueting electrònic, farmacèutic, serveis, assegurances... Llistat de les empreses participants

L'elevat nombre d'empreses i la diversificació de sectors demostra la gran demanda que hi ha actualment per matemàtics, estadístics i analistes de dades. És una gran oportunitat per a tot l'estudiantat FME poder trobar totes aquestes empreses en un sol esdeveniment i tenir l'opció de contactar directament amb els representants d'aquestes empreses, alguns d'ells són antics estudiants de l'FME.

Se servirà un piscolabis al mateix passadís, de manera que es podrà interaccionar amb les empreses durant aquest espai més informal.

Com a activitat prèvia al Fòrum adreçada a l'estudiantat, s'ha organitzat la sessió d'orientació professional "Prepara't per al Fòrum d'Empresa FME" el 3 de maig 2023 de 13-15 h aula 005 de l'FME, organitzada per UPCAlumni. Encara sou a temps per apuntar-vos-hi!