Torna el concurs Planter de Sondeig i Experiments per a treballs d'Estadística... amb imatge renovada!

Es convoca la 9a edició del concurs, estrenant nou logo i nova gràfica.

Es convoca una nova edició del concurs Planter de Sondeigs i Experiments (PSE) per a treballs d'estadística, adreçat a grups d’estudiants d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius del curs 2017-2018.

Aquesta iniciativa està impulsada per la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC, la Facultat d’Economia i Empresa de la UB i la Facultat de Ciències de la UAB. L’objectiu que persegueix és despertar en els alumnes la curiositat per l’estadística com a eina fonamental en la recerca, tant en ciències experimentals com en ciències socials.

Enguany tenim una novetat important, amb nou logo i nova gràfica, esperem que us agradi!

Les dates importants a tenir en compte en aquesta 9a convocatòria són: