Sorteig de Nadal Solidari de la DAFME

Tindrà lloc el 18 de desembre via Instagram, i segueix la línia de la tradicional xocolatada solidària que cada Nadal organitzava la DAFME per recaptar fons per a entitats solidàries i de cooperació.

Sorteig de Nadal Solidari DAFME

Com que no es podrà celebrar la Xocolatada com cada any, i la Dele no vole perdre l'oportunitat de ser solidaris,  engega aquest sorteig de Nadal Solidari. El divendres 18 de desembre es sortejaran 3 magnífics premis en directe per Instagram (ja s'avisarà de l'hora) entre tothom que hi participi (estudiantat, PDI i PAS de l'FME hi sou convidats).

Hi haurà 3 premis:

3r premi
- cantimplora
- samarreta FME

2n premi
- 3r premi
- tassa
- clauer FME
- llibreta ecològica

1r premi
- 2n premi
- super samarreta de fractals
- dessuadora de festes

Com es pot participar? Molt fàcil, un bizum o preferiblement Verse de mínim 2€ a l'Enaitz +34 656 32 66 77 , becari de la DAFME, abans del dijous 17 de desembre a les 23:59, i entrareu directament al sorteig.

Tots els diners es destinaran a una bona causa, que en un principi serà La Marató per la Covid , però si teniu idees podeu omplir el següent formulari fins dilluns 14 de desembre a les 23:59 i fer-nos arribar propostes. Si en tenim alguna, farem un Doodle per escollir la que vosaltres preferiu!

Fes-nos arribar la teva proposta: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6ONBcIuTGp5BQpdzPXkH5SnM9-WJeoTsbNcHcEx-Tk4fLfA/viewform