Sol·licituds de vinculacions a l'IMTech - Institute of Mahtematics of UPC- BarcelonaTech

L'IMTech vol incorporar investigadors i investigadores amb un historial de recerca sòlid en l’àmbit de les matemàtiques. Cal adjuntar un CV de dues pàgines seguint model indicat i el termini és fins al 20 de desembre.

L’IMTech Institute of Mahtematics of UPC- BarcelonaTech vol incorporar investigadors i investigadores amb un historial de recerca sòlid en l’àmbit de les matemàtiques, amb publicacions de vàlua científica contrastada, presència internacional i capacitat per formar joves investigadors. Altres aspectes a considerar són: transferència de coneixement i tecnologia, captació de recursos competitius, servei a la comunitat (responsabilitats acadèmiques i científiques, tasques editorials, avaluació de la recerca...), premis i distincions.

Presentació de sol∙licituds (Termini fins al 20 de desembre 2020 a les 23h59)

• El PDI de la UPC que sigui professorat permanent, professorat emèrit o que tingui un vincle contractual per fer recerca (professorat lector, contractats Ramón y Cajal, Beatriu de Pinós, Juan de la Cierva, etc.) i que vulgui ser vinculat a l’IMTech per a dur a terme activitats de recerca, ho podrà sol∙licitar presentant un CV resumit en anglès d’un màxim de 2 pàgines que inclogui un Research statement i un resum de la trajectòria acadèmica amb especial èmfasi en la recerca dels últims 6 anys. El còmput de 6 anys es pot allargar en cas de baixes de maternitat/paternitat o malalties. Les sol∙licituds es presentaran únicament a través de la intranet de la pàgina web de l’Institut, adjuntant el CV resumit en format PDF.

• El Comitè Científic Assessor (CCA) de l’IMTech, format per reconeguts investigadors d’institucions fora de l’àmbit de Catalunya, analitzarà les sol∙licituds i valorarà el nivell d’adequació dels sol∙licitants. La valoració es basarà, principalment, en la qualitat de les publicacions i de l’activitat de recerca, la internacionalització, la formació doctoral i postdoctoral, la captació de fons competitius, i tindrà en compte l’estadi de la carrera acadèmica en què es troben els sol∙licitants.
Tota la informació al web de l'IMTech