Signat el conveni de col·laboració amb l'empresa Innovamat

Amb aquest acord, l'empresa Innovamat finança 1 beca de matrícula per fer estudis del grau en Matemàtiques (GM) i una beca de mobilitat del GM per valor de 2.000 € per fer el TFG a l'estranger durant els cursos 2022-2023 i 2023-2024.

CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FACULTAT DE MATEMÀTIQUES I
ESTADÍSTICA DE LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA I L'ENTITAT
INNOVAMAT. Cursos 2022-2023 i 2023-2024

L'FME, seguint la línia de col·laboració universitat-empresa, ha signat un nou conveni amb l'empresa INNOVAMAT per afavorir una millor formació dels futurs titulats FME, a través de col·laboració en activitats docents, formatives, així com científiques i tecnològiques que siguin d'interès comú.
A partir d'aquest acord, INNOVAMAT finançarà 1 beca de matrícula per fer estudis del grau en Matemàtiques (GM) i una beca de mobilitat del GM per valor de 2.000 € per fer el TFG a l'estranger durant els cursos 2022-2023 i 2023-2024.
Així mateix, també acollirà pràctiques de remunerades dels estudiants becats del GM i participarà en el Fòrum FME i altres accions organitzades des de la Facultat per fomentar el vincle universitat-empresa.
L'empresa INNOVAMAT té com a objecte la comercialització i el desenvolupament d'uns continguts, un programari i uns materials didàctics que permeten als docents l'ensenyament de les matemàtiques curriculars de manera flexible i competencial, i hi treballen un important nombre de titulats de l'FME.
Per a més informació, adreçar un correu a l'adreça dega.fme@upc.edu