Sessions optatives sobre "Aplicacions de les Matemàtiques a l'Enginyeria" adreçades a estudiantat de primers cursos

02/10/2020

A partir del 8 d'octubre, cada dijous al matí a l'ETSEIB i es convalidaran amb 1 crèdit ECTS.

APLICACIONS DE LES MATEMÀTIQUES A L’ENGINYERIA

El proper dijous 8 d’Octubre s’iniciaran les sessions optatives sobre “Aplicacions de les Matemàtiques a l’Enginyeria”, sota la coordinació de la prof. Marta Peña i amb la col·laboració del prof. emèrit Josep Ferrer.

Es desenvoluparan els dijous, de 12:15h a 14h, a l’aula B.1 de l’ETSEIB. Es convalidaran amb 1 crèdit ECTS per l’assistència.

Van adreçades a l’estudiantat de les carreres tecnològiques, molt especialment els de primers cursos. El primer quadrimestre es centraran principalment en les aplicacions de l’Àlgebra Lineal.

Per a informació/inscripció: enviar un mail a Marta Peña (marta.penya@upc.edu).