Ja hi ha data per la sessió fotogràfica per l'Orla 2018!

La crida s'adreça a la promoció 2017-2018 FME dels Graus en Matemàtiques i Estadística. La sessió serà dijous 12 d'abril al matí a la sala de juntes de l'FME
Ja hi ha data per la sessió fotogràfica per l'Orla 2018!

La sessió fotogràfica per l'Orla 2018 tindrà lloc el dijous dia 12 d'abril de 2018 a la sala de juntes de l’FME amb l'horari següent:

• Grau en Matemàtiques: d'11 a 13 h
  • Grau en Estadística: de 14´20 a 15'20 h

A qui s'adreça?

A tots els estudiants que reuneixen els requisits per sortir al l'orla:

• Grau en Matemàtiques: Llistat Grau en Matemàtiques En aquesta llista hi apareixen els estudiants seguint els criteris següents: aquells que acaben els estudis amb el que tenen matriculat aquest curs, o aquells que poden acabar com a màxim en 1 quadrimestre més atès que els queden com a màxim 30 ECTS.
En cas que trobeu a faltar a algú que penseu que també hauria d'aparèixer a la llista, podeu presentar al·legacions, enviant un correu electrònic a Secretaria de Deganat  deganat.fme@upc.edu. Teniu temps fins el proper 5 d'abril per fer les consultes pertinents.

Qui ho fa?

L’empresa encarregada és FOTOGRUPAdjuntem la seva proposta específica FME on hi trobareu condicions i de preus, per tal que ja tingueu ja decidit quin “pack” escollir.

Us recomanem que porteu camisa blanca.

Com funciona per apuntar-s'hi? Icona_Nou

Cal que entreu al web fotogrup.com i reserveu hora a la graella horària, posant usuari:

I si no es pot anar a la sessió de fotos del dia 12 d'abril?

En cas que no pugueu venir aquest dia, us podeu posar en contacte directament amb l'empresa FOTOGRUP  (telèfon 934 910 494 o bé via correu electrònic: fotogrup@fotogrup.com). Indiqueu nom i titulació de l'orla, i us donaran orientaran, ja sigui per anar directament a l’estudi fotogràfic per a fer la foto o bé us especificaran els requisits necessaris perquè els envieu una foto amb la resolució i el format adient.