"Sense matemàtics a les aules", article a La Vanguardia sobre la dificultat de trobar graduats en matemàtiques a Secundària i Batxillerat

Amb punts de vista de Jordi Deulofeu, professor de la UAB i coordinador del màster interuniversitari de secundària de matemàtiques i de Iolanda Guevara, matemàtica i tècnica del Departament d'Educació i professora a la UAB.

Darrerament aquesta dificultat de trobar graduats i graduades en matemàtiques a Secundària és una preocupació recurrent i que està molt present no només en l'àmbit docent de les matemàtiques a secundària sinó també està calant dins dels àmbits universitaris.

Aquest article publicat a La Vanguardia del dia 7 de gener de 2019 signat per la periodista Mayte Rius en dona un altre punt de vista, amb opinions de Jordi Deulofeu, professor de la UAB i coordinador del màster interuniversitari de secundària de matemàtiques i de Iolanda Guevara, matemàtica i tècnica del Departament d'Educació i professora a la UAB, entre d'altres.

Podeu llegir l'article sencer aquí.