Segona convocatòria - Crida a la participació del professorat per a la PAU

16/06/2020

S'obre un nou període d'inscripció fins al 21 de juny per cobrir places de vigilància.

Atesa la situació actual derivada del COVID 19, l'organització de la Prova d'Accés a la Universitat es veu en la necessitat d'obrir un nou període d'inscripció de participació de professorat en els tribunals de PAU. Aquesta inscripció és exclusiva per cobrir places de vigilància.

Enguany, les PAU es realitzen a seus universitàries i a centres de batxillerat. Aquesta nova distribució comporta que hi hagi noves seus d'examen arreu del territori que s’han de cobrir amb professorat vigilant.

La inscripció està oberta a professorat de les universitats públiques de Catalunya i de la UVic-UCC, a professorat de batxillerat d'instituts públics (funcionari i funcionari interí)  i a professorat  de centres concertats. Aquesta participació té caràcter voluntari. La remuneració per vigilància els 4 dies de PAU és de 705€.

Aquesta inscripció es pot fer al portal del professorat fins el diumenge 21 de juny.

El professorat que va sol·licitar la participació en el termini ordinari del febrer, no cal que torni a fer la inscripció ara.

El professorat que ha renunciat però, amb les noves ubicacions, vol participar, pot enviar un correu a la bústia de PAU coordinaciopau.sur@gencat.cat amb l'assumpte Vull participar, i indicant en quina seu vol participar ara.

La selecció de les sol·licituds per participar com a vigilant en els tribunals de PAU es farà per ordre d'inscripció.

Es consultarà la vinculació professional dels sol·licitants amb els centres o administracions pertinents.