Segon volum de 'TEMat', la revista de divulgació de treballs d'estudiants de Matemàtiques

Dos dels seus principals impulsors són dos titulats en matemàtiques de l'FME, l'Isaac Sánchez Barrera i l'Alberto Espuny Díaz.

L'Asociación Nacional de Estudiantes de Matemáticas (ANEM) publica el segon volum de TEMat , la revista electrònica de divulgació de treballs d'estudiants de matemàtiques.

Des de l'FME destaquem la iniciativa i fem notar l'acord entre la revista TEMat i el Premi Poincaré per publicar una adaptació dels treballs guanyadors d'aquest certamen adreçat a premiar els millors Treballs de Recerca en Matemàtiques. Ens consta que hi ha la previsió de publicar alguns dels TR guanyadors de l'edició 2018 en la propera edició de la revista. N'estarem molt pendents!