Sebastià Xambó, distingit amb una de les medalles Narcís Monturiol que atorga la Conselleria de Recerca i Universitats

La cerimònia va tenir lloc el 4 de novembre 2021 i es va poder seguir en directe via YouTube

El 4 de novembre ha tingut lloc el lliurament de les medalles i la placa Narcís Monturiol que reconeixen les persones i entitats que han contribuït de manera destacada al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya. Enguany han estat distingits l’arquitecta i catedràtica de la UPC Pilar Garcia-Almirall i el matemàtic, catedràtic i professor emèrit de la Universitat, Sebastià Xambó, així com l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO).

Trobareu l'ampliació de la notícia al web de la UPC.