Sant Jordi 2024 al carrer Pau Gargallo: L'FME s'afegeix a la celebració!

Demà al matí a partir de les 11 h i fins a les 13h30 no hi haurà classe i l'oficina de Secretaria Acadèmica de la Facultat restarà tancada.

Arran de la celebració institucional UPC de Sant Jordi davant de la Facultat, demà al matí a partir de les 11 h i fins a les 13h30 no hi haurà classe i l'oficina de Secretaria Acadèmica de la Facultat restarà tancada.

L’esdeveniment se celebrarà al carrer de Pau Gargallo, que estarà tallat al trànsit per a l’ocasió, amb la voluntat que tota la comunitat UPC pugui gaudir d’aquest espai pacificat.

Convidem tothom a gaudir d'aquesta jornada plena de cultura, música i activitats. Des de les 10 h fins a l'hora de dinar, el Campus Diagonal Sud acollirà el Sarau de Sant Jordi, on podrem passejar entre llibres de segona mà i roses, gaudirem de la música i celebrarem diverses entregues de premis.

L'FME participa activament en la celebració, amb les actuacions dels FEM Teatre FME, el cor Ol·lari FME i el lliurament de premis del concurs de Puzzles i dels Jocs Florals. I el Bar de l'FME servirà un aperitiu a tots els assistents!